Žena.hr kutijica,ožujak

02:33


Pozdrav ljepotice moje!
Napokon sam se dočepala jedne Žena.hr kutijice!
U prodaju ih puštaju svakog prvog u mjesecu oko 8 ujutro i već u 08.40 su bile rasprodane!
Kutijica funkcionira na način da napravite narudžbu na njihovoj stranici (klik) nakon čega dobijete podatke za uplatu.Uplatu je moguće izvršiti općom uplatnicom,internet bankarstvom ili PayPal-om.Mogućnost plaćanja pouzećem nemaju zbog ograničenog broja kutijica što je razumljivo i skroz ok.
Nije fer(a u zadnje jako puno čitam o tome) da netko naruči kutijicu i ne preuzme je,pogotovo jer vlada tako veliki interes za iste.
Cijena je 75,00kn jednokratno i ne postoji mogućnost više mjesečne preplate,poštarina je uključena u cijenu.


Stigla je čvrsto umotana u zaštitnu plastiku sa mjehurićima.
Kutijica je napravljena od čvrstog kartona i ima magnetski zatvarač te zanimljivi roza dezen.
Zatvarač me posebno oduševio i već imam u planu malo je doraditi i koristiti kao kutiju za nakit.
Unutar kutije proizvodi su zamotani u zlatni papir i na preklopu zaljepljeni Žena.hr naljepnicom koja je njihov logo.




Ovaj mjesec u kutiji se nalazi osam proizvoda od kojih su dva u ful size pakiranju i čokoladica :D


Happy Hemp noćna krema za lice sa bio konopljinim uljem došla je u pakiranju od 50ml i to je njeno ful size pakiranje.
Namjenjena je za sve tipove kože te bi trebala imati svojstva obnavljanja i sprečavanja starenja kože.
Ima blagi miris i smjestila bi je u hidratantne kreme zbog teksture koja je dosta rijetka te sadržaja glicerina.
Koža je nakon primjene mekana i glatka.Krema dolazi iz bio uzgoja i cijena joj je 59,90 kn.

L'oreal Shine Caresse,sjajilo također u punoj veličini.
Sjajila ne koristim jer ne volim kad mi se kosa i sve ostalo lijepe po ustima,pogotovo prilikom vjetra.
Ovo po meni nije klasično sjajilo.
Ako ste imali priliku isprobati Essence i Catrice tekuće ruževe(bar ih oni tako zovu) onda ćete znati kakav je L'oreal SC.Dosta je pigmentiraniji od običnih sjajila i dugo se zadržava na usnama,isto tako nije užasno ljepljivo kao ostala sjajila.
Moja nijansa je 400 Eve i za 6ml platit ćete 90,90 kn.



Na redu je još krema!(jako puno krema ovaj mjesec u kutijici al haj)
Nivea postoji od 1911 godine(i Hajduk,a Hajduk živi vječno)i koristila ju je moja baba,tvoja baba i njihove babe i mi ih koristimo danas.Meni je Nivea kao maloj bila krema.Kad bi netko rekao donesi kremu ja bi donijela Niveu :D Sinonim za kremu je i danas i u kutijici se našao tester od 8ml za novu Nivea Care liniju.(testere možete naručiti i na njihovoj web stranici)
Spada u hidratantne kreme i jako se brzo upija,ostavljajući prepoznatljivi Nivea miris.
Vrijednost testera iznosi oko 3 kune.
Pakiranje od 100ml koštat će vas 27,90kn dok ćete za ono od 200ml platiti 37,50.

Vichy Liftactive Supreme stigla je u pakiranju od 15ml.
Namjenjena je normalnoj i mješovitoj koži,ne sadrži parabene te je hipoalergena i pogodna za osjetljivu kožu.
Za potpunu recenziju ove kreme preporučujem da posjetite Martinin blog Dear Skin,a ja vam uskoro spremam recenziju njihovog novog Dermablend pudera.
Cijena za 50ml(puno pakiranje) je 242,22kn,vrijednost testera je 36,30 kn.


Od L'oreal-a su se našla još dva testera.
L'oreal Pro Fibre Restore maska i šampon u pakiranjima od 10 ml.
Pro Fibre Restor je linija namjenjena profesionalnom njegovanju oštećene kose i dostupan je isključivo u njihovim ovlaštenim salonima.
Za 250 ml šampona morati ćete izdvojiti 110,00kn dok će vas 200ml maske koštati 174,00kn.
Vrijednost testera iznosi 11,00 i 14,40 kn.

Matis Paris Response Vitalite hidratantna je krema za obnovu kože lica.
Puno pakiranje od 50 ml ovog proizvoda stoji 400-500 kn,ovisno gdje ga kupujete,moj tester od 5 ml vrijedi oko 20 kn.

Tu je i čokoladica iz Lidl-a koju sam pojela dok sam pisala ovu recenziju :D Prasica!


Zadnja stvar ovaj mjesec koja me baš oduševila je tester Lancome La vie est belle parfema.
Ovo je jedan od mojih najdražih parfema i naprosto me oduševilo ovo mini pakiranje!
Nije standardni tester parfema(ona mala duguljasta bočica) već je mini verzija punog pakiranja !
Na slici možete vidjeti moj parfem od 30ml i maleni tester iz Žena.hr kutijice koji prepostavljam ima oko 3-4 ml(nigdje nije navedena militraža).
Morala sam ih slikat ovako jedan uz drugi jer su naprosto neodoljivi.
Vjerujem da vas je većina ovaj parfem pomirisala makar u parfumeriji pa ću samo napisati da je cijena za 30 ml 450,00 kn pa testerić ima vrijednost od nekih 20-ak kuna.

Vrijednost Žena.hr kutije ovaj mjesec iznosi preko 250,00kn!
Good deal ako mene pitate.
Iako je ovaj mjesec bilo jako puno krema i samo jedan proizvod dekorativne kozmetike ipak sam oduševljena sadržajem.
Svakako je planiram naručivati i u sljedećim mjesecima(ako je uspijem uhvatiti).
Neću je uspoređivati sa Tester box-om jer su sadržaji različiti i svka kutija ima svoje čari.
Omjer novca i proizvoda je izvrstan i to je jednino što me zanima kod beauty box-ova.
Namjeravate li vi naručiti Žena.hr kutijicu?Jeste li imali koju prijašnju?Što se našlo unutra?
Pišite mi!



                                        ''Stvaraš li nove prijatelje ne zaboravi na one stare.''
                                                                     Erazmo Roterdamski



You Might Also Like

12 komentari

  1. Omjer cijene i količine proizvoda me iznova oduševi i uopće me ne čudi što doslovno kutijica "plane" istog trena svaki mjesec.

    OdgovoriIzbriši
  2. Htjela sam naručiti ali još nisam našla nigdje recenziju te kutije(dosad).A sada se premišljam..
    možda uzmem za mjesec ili dva,kada vidim još koji sadržaj

    OdgovoriIzbriši
  3. Sadržaj kutijice je super, nažalost kad god ju krenem naručiti već je rasprodana..

    OdgovoriIzbriši
  4. svaki put kad vidim sadržaj ovog boxa požalim zašto nisam naručila..oduševljena sam :DDD

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa kutija, dopadaju mi se proizvodi iz nje :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. She.hr kutijica je supeeeer, samo treba imati sreće i uloviti je :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sadrzaj mi se cini odlicnim i bas me mami da i ja narucim :)

    OdgovoriIzbriši
  8. U ovoj kutijici - odlicne stvari!

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna kutijica ! Sviđa mi se sve u njej, a i kod nas u Sloveniji ima divnih kutijica. Nova je me-time kutijica, koja te svaki mesec založi s tamponi i malimi presenečenji.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super su mi te Beauty box kutijice u kojima se svašta nađe,
    ja sam imala Tester box za veljaču i oduševljena sam i sa puderom i sa maskarom,ružem,
    ma sve mi je super.
    Nisam imala Žena.hr kutijicu ali morat ću si naručiti jednu,
    proizvodi su super i mini bočica je baš slatka,padam na te slatke
    mini stvarčice.
    Meni su i te šarene kutije super,svoju sam iskoristila za poklon,
    počela sam se baviti izradom platnenih knjigica za djecu
    pa mi taman jedna stane unutra :)
    Pozzzz!

    OdgovoriIzbriši
  11. O. prvi glas o ovoj kutijici! Čini mi se jako dobrom!!

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe