Favoriti dekorativne kozmetike 2015.

11:52


Ovo je vjerovatno najteži post koji ću napisati.
Doista sam u prošloj godini koristila puno dobrih i kvalitetnih proizvoda.
Bilo je jako teško izabrati onih par koje ću predstaviti kao svoje favorite.


Krenimo ispočetka,sa primerima.
Moj naj korišteniji primer ikad je Catrice Prime and Fine.vjerujem da ste već puno čitali o njemu jer je doista jako popularan i cjenovno prihvatljiv.za nekih 30-ak kuna dobit ćete 30 ml proizvoda.Ja sam na trećem pakiranju ;)
Artdeco bazu za sjenila također svrstavam u favorite jer je uz mene provela cijelu godinu.
Cijena od 58,00kn za 5 ml proizvoda je više nego poštena jer je pojačanje pigmenta kod sjenila jednostavno nevjerovatno.

 U 2015. testirala sam jako puno pudera.Nisam se mogla odlučiti koji od ova dva mi je draži pa sam ih oba dva odlučila svrstati u post.
Prvi je Catrice Nude Illusion u nijansi 015.Njega nosim svakodnevno.
Prekrivanje mu je odlično kao i trajnost.
Cijena mu je oko 60-ak kuna u DM-u.
Drugi puder koji najčešće koristim u kombinaciji sa prvim za večernje izlaske i teži make up je Revlon Colorstay u nijansi Buff.
Cijena mu je oko 100,00kn.


theBalm SexyMama transparentni puder također sam koristila cijelu godinu.
njegovu recenziju možete pročitati ovdje .


Kad je riječ o korektorima onaj koji me najviše oduševio je ovaj od Anastasia Beverly Hills u nijansi light.
Pokrivanje i dugotrajnost su mu top osobine dok cijena od 200,00kn baš i nije.


Još jedan proizvod iz radionice Anastasia Beverly Hills je njena slavna Brow Pomade.
Moja nijansa je Ash Brown i ne mogu zamislit da izađem iz kuće bez nje.
Cijena joj je bila 18,00 eura na Beauty Bay-u .


Rumenilo za kojim sam najčešće posezala u 2015.-oj bila bi theBalm  Hot mama o kojoj sam pisala ovdje.
Ipak u favorite sam odlučila svrstati Makeup Revolution mat rumenila.Iako sam ih nabavila tek krajem godine pigmentiranost ovih ljepotana i osjećaj na koži doveli su ih među favorite.
Nijanse koje sam najviše koristila za ovo jesensko doba bile su New Rules i Fusion,a njihovu grupnu recenziju(svih šest nijansi) možete pročitati ovdje .



U 2015. Urban Decay nije me prestao oduševljavati.
Svaka nova paleta bila je ljepša od ljepše;od pakiranja,izbora boja,pigmentiranosti...
Ipak moj glas za favorita kada je paleta sjenila u pitanju ide Urban Decay Vice 4.



Što se tiče favorita kod ruževa nisam mogla izabrati najdraži pa Vam stoga predstavljam svoju najdražu boju.
Njezino veličanstvo ljubičasta(i sve njene izvedenice)
Ovo je 7 veličanstvenih koje će te najčešće vidjeti na mojim usnama :)



Zadnji prozvod među favoritima je Real techniques spužvica za nanošenje podloge.
Kako ovo čudo blenda.:D
Ne mogu zamisliti svoje nanošenje pudera,korektora ili bilo kojeg kremastog proizvoda bez ove spužvice.
cijena joj je oko nekih 50,00-ak kuna.

Kao što sam već rekla bilo je doista teško izabrati favorite među dekorativom.
Svašta sam voljela prošle godine,u dosta se razočarala,nekima ostala vjerna.
Bila je ovo dobra godina za mnoge brendove,mnogi sjajni proizvodi su ugledali svijetlo dana.
Jedva čekam vidjeti što nam donosi 2016.!


     ''Svaki kraj novi je početak.''
                          narodna 
                                                                                Voli Vas Petra



You Might Also Like

1 komentari

  1. Jel znas da li bolje blenda Real techniques spužvica ili Beauty Blender?

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe