Makeup Revolution mat rumenila

00:49


Makeup Revolution je jedan od mojih najdražih brendova.
Pristupačna cijena,pračenje trendova,savršeni dupe proizvodi neki su od razloga za to.
Kada sam pročitala da su lansirali liniju mat rumenila nisam mogla dočekati da dođu na Pink Pandu,a kada su stigli odmah sam naručila sve nijanse jer se ovakvi proizvodi jako brzo rasprodaju.

Slatko,tanko pakiranje sa prozirnim poklopcem kroz koji se jasno vidi nijansa u kojoj je rumenilo me oduševilo.
Cijena od 37,99 kuna po proizvodu koji sadrži 8.9 grama me oduševila još više :D

Pakiranje je od čvrste plastike sa isto tako čvrstim sistemom zatvaranja pa nema straha da će  Vam se otvoriti i rasuti po torbi ukoliko ga nosite sa sobom.
Dolaze u šest nijansi,a izbor boja je predivan i pogodan za sve tonove kože.

Pigmentiranost ovih rumenila je nevjerojatna!
Inače zbog toga obožavam Sleek rumenila (ovdje sam uspoređivala Sleek sa Hot mama rumenilom )ali Makeup Revolution me ovaj put ostavio paf!
Osjećaj na koži je ravan svili.
Ne mogu Vam dovoljno nahvaliti ova rumenila stoga ću Vam prepustiti da pogledate slike i swatcheve i ostanete paf kako i ja :D

Beloved/Nude

 
Beloved je divna breskvasto-koraljna nijansa ,Nude je toplog smeđeg tona.

New Rules/Fusion

New Rules čista crveno koraljna boja,Fusion topla roza boja

Divine/Dare

Divine svijetlo roza boja lavande sa plavim podtonom,Dare gotovo neonska roza plavog podtona

Ne znam koja mi je nijansa lijepša!
Zbog izuzetne pigmentiranosti vjerujem da ovu predivnoću možete koristiti i kao sjenila.
Mali tease je što svih šest nijansi možete kupiti za jedno Mac rumenilo :P
I nećete se pokajati :)

Kako Vam se čine MUR Mat Rumenila?
Da li imate koje?
Kakvi su Vaši dojmovi općenito o MUR proizvodima?
Pišite mi!
                                                                                                     
                                                                                                         Voli Vas Petra



  ''Kad ti se svijet smije nasmij se i ti njemu,nije on ništa manje smiješan od tebe''
                                                             Thomasina Horton

You Might Also Like

3 komentari

  1. Super su nijanse i pigmentiranost. Jedva čekam da otvore svoja vrata i kod nas. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Beloved i fusion su mi top nijanse!

    OdgovoriIzbriši
  3. Rumenila su predivna i definitivno bih se odlučila za 6 MUR rumenila nego za jedno MAC.

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji

Subscribe