All I want for Christmas is...

14:08

Već sam u prošlom blogu pisala o svojoj ljubavi prema darivanju drugih,valjda je jasno da isto tako obožavam i primati poklone :P
Pa tko ne voli(bez lažne skromnosti molim)??!!
Danas ću Vam pisati o top pet stvari na mojoj božićnoj wish listi(ima ih puno više,rekli smo bez lažne skromnosti).

Essence Merry berry

Iako ovo nije jedna stvar nego čak njih trinaest jednostavno Vam ne mogu opisati koliko me oduševljavaju slike ove kolekcije!
Ambalaža lakova,nijanse ruževa,highlighter,sjenila i parfem za kosu!
Recite iskreno jel ovo nije najslađa kolekcija koju su dosad izbacili?
Dakle sa ove slike želim apsolutno sve!Sve,sve do ijednog proizvoda ali ono čemu se najviše veselim,a moje usne još i više su ruževi
-01 Let the berry-tales begin
-02 Pink&perfect
-03 Red rocks
Maksimalna i preporučena prodajna cijena za ove ljepotane je 19,90kn po komadu.
Za početak sam super skromna  ;) 
Slika je preuzeta sa Beautylab

Coloured Raine matt lip paint (u nijansi Mars)

Preuzeto sa službene stranice Coloured Raine

Druga stvar na mom popisu je zamislite opet ruž!
Tekući!
Mat!
Može li bolje?
Iako bih najradije pokupovala sve nijanse nekako mi je ova posebno zapela za oko.
Mogu je zamisliti na usnama uz dramatični smokey ili samo uz maskaru za dnevnu varijantu.
Radi se o nijansi Mars.
Cijena ruža je 17,00$ i može se naručiti sa njihove službene stranice,uz poštarinu od 10,00$ za Hrvatsku.
Budući da je cijena poštarine dosta visoka(u odnosu na cijenu ruža) svakako se ne isplati naručiti samo jedan. :P
Coloured Raine u nijansi Mars

Thierry Mugler Alien Edt

Alien <3
Vjerujem da Vam je svima poznat ovaj parfem.
''Zaustavljeno vrijeme. Nada. U svijetu svjetlosti i blaženstva, otkriva se nevjerojatna aura. ALIEN. Neočekivana emocija. Misteriozan miris prepun jake svjetlosti.''-Kažu na Douglas parfumerije službenoj stranici.
Imala sam ga nekad davno i to je jedan od onih mirisa koji prepoznate na svakoj ženi,koji Vam je ostao u sjećanju njuha zauvijek.
Kako na tržište stalno dolaze noviteti uvijek nekako pokleknem i kupim neki koji nisam imala,a ovaj zanemarim...
Ove godine sam već dala mužu natuknice pa se nadam da će biti zamotan ispod bora.(Za svaki slučaj ću mu zaljepiti ovaj post na zid :D)
Cijena mu je oko 470,00kn za 30ml.(toliko sad već o skromnosti).

Anastasia Beverly Hills Brow Pro palette



Koliko je želim za svoj kit,toliko je želim samo za sebe.
Samo da je otvorim,pogledam sve te nijanse tako usklađene i na jednom mjestu i spremim je na sigurno :P
Kako sam nedavno postala opsjednuta sa obrvama do te mjere da ne znam ni po kruh otići bez da ih iscrtam ovo je za mene ljubav!(gotovo jednaka onoj prema čokoladi)
Cijena joj je oko 800,00 kuna,ovisi gdje je kupujete.

Žuti kaput


Zadnja stvar na ovogodišnoj listi koju djelim s Vam je ovaj žuti kaputić.
Žuti jer je vrijeme dovoljno tmurno da bismo još nosili i tmurnu odjeću.
Kroj mi je presladaaak!
Može se naručiti na ovom linku po cijeni od 169,39 kuna.

Eto to bi bilo pet stvari koje si priželjkujem za ovaj Božić.Neke su skromne,neke malo manje skromne.
Nadam se da će se barem neke naći pod borom na božićno jutro :)
Podsjećam Vas na nagradnu igru:Božićna euforija

Što biste Vi voljeli pod borom za ovaj Božić? Da li već imate popis? Kako Vam se sviđaju stvari koje sam ja odabrala?

                                                                                          Voli Vas Petra

''Božić bi morao biti vrijeme radosti,opojna mirisa cvijeća i vina,ugodna časkanja,lijepih uspomena i oživljenja odanosti.No ne bude li svega toga biti će dovoljna ljubav''
                                      Jesse O'Neill





You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji

Subscribe