All the Balm mama's 2 (Sexy mama)

08:44


Bok drage moje,danas Vam donosim svoj dojam o još jednoj the Balm mami:Sexy mami.Ne,nije nedavno rodila i nije bila na nekoj super dijeti pa je sad extra mršava...
Sexy mama transparetni puder.
Što je transparetni puder?
To je onaj puder koji se prilagođava svakom tonu kože ukoliko se dobro izblenda.Savršen je za matiranje masne kože ukoliko ga koristite ravnomjerno.
Pa krenimo....

Pakiranje

Puni naziv ove ljepotice je Sexy mama anti-shine translucenet powder ili na našem divnom jeziku Sexy mama završni puder protiv sjaja.Kao i sve the Balm mame dolazi u prepoznatljivom pakiranju sa pin-up djevojkom.(malo me podsjeća na Marilyn Monroe).Kartonska ambalaža sa ovojnicom istog uzorka i magnetnim zatvaranjem.Iznutra je ogledalce koje je u ovom slučaju izuzetno korisno budući da (barem u mom slučaju)tokom dana moram zamatirati svoju T-zonu nakon nekih cca 4 sata od prvog nanošenja.Kao što sam već spomenula i kod svojih dojmova o Bahama mama bronzeru mana je baš ta kartonska ambalaža.Iako je od tvrdog kartona nije preporučljivo držati ga na vlažnom mjestu.
the Balm Sexy mama

O proizvodu

Sexy mama nije puder kojim možete izblotat cijelu facu.Ne.On će savršeno zamatirati Vašu T-zonu i smjestiti korektor ispod podočnjaka.Namijenjen je točno onome što mu i ime kaže,ubijanju sjaja.
Iako bi se reklo da je njegova boja neka pale beige u dodiru s kožom potpuno je bezbojan(transparentan) kako bi i trebalo da bude kod ovakvih proizvoda.
Jako je sitno mljeven i blenda se bez imalo muke,a ne trusi se.
Nakon njegovog nanošenja lice Vam neće izgledati koda ste ga uvalili u vreću brašna i na tome sam mu zahvalna.
Neće istaknuti niti bore niti nepravilnosti na licu,smjestit će vaš puder na mjesto i ostati tamo.
I na tome sam mu zahvalna.
The Balm kaže da je ovo revoluciarni proizvod koji će sa svojom teksturom izvući sjaj iz lica i ostaviti Vam mat efekt na licu i hoće!Matirat će Vaše lice i izgledat će potpuno prirodno.
I na tome sam mu zahvalna
Količina pakiranja je 7,08 grama.
Swatch na dnevnom svijetlu 

Cijena i dostupnost

Moja seksača(:P)je sa pandice i cijena joj je bila 139,90 kn.
U odabranim drogerijama Bipe cijena je 149,90 kn.

Sastav

Mica,Boron nitride,Zea mays(corn) strach,Polythylene,Silica,Isoeicosane,Zinc stearate,Ptfe,Styrene/dvb crosspolymer,Polyisobutene,Dimethylimidazolidinono rice strach,Gossypium herbaceum(cotton) powder,Sodium dehydroacetate,Dimethicone,Iron oxides(CI 77491,CI 77492,CI 77499)


Koristim svoju drugu kutijicu Sexy mame.
Budući da je moja koža mješovita(masna T-zona i djelomično suhi obrazi) njime matiram svoju T-zonu i fixiram korektor ispod podočnjaka.Vjerujem da ga cure koje imaju masnu kožu mogu nanositi na cijelo lice ali kod mene za tim jednostavno nema potrebe.Ukoliko mi nakon par sat koža počne sjajiti jednostavno je mogu ponovo nanijeti.
Kad bih morala izabrati svoje najdraže kozmetičke proizvode Sexy mama bi definitivno bila jedan od njih.

Koristite li Vi transparentne pudere?Koje završne pudere koristite?Pišite mi! :*


                                      ''We are all of us stars,and we deserve to twinkle''
                                                         Marilyn Monroe

You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji

Subscribe